American Express
Articol scris de Oana
Sad/Happy
Cand vine vorba de credite, banci, imprumuturi, poate chiar si criza, e clar ca nu e o discutie tocmai roz. Mai mult decat atat, incerci imediat sa schimbi subiectul sau sa inchizi televizorul daca e cazul. American Express a redus toata aceasta gama de sentimente mai putin placute la un concept simplu: sad/happy.Nu a incercat sa vinda vise, sa promita lucruri marete sau dobanda de 0% targetului sau. A mers mai departe de atat si s-a focusat pe o caracteristica mai putin obisnuita. Aceea a starii pe care o exprima o serie de lucruri/obiecte in mod involuntar. Imagini pe care de cele mai multe ori nu le observam, dar care transmit un mesaj destul de vizibil.
In doar cateva zeci de secunde, realizatorii spotului publicitar si-au atins scopul si au renuntat in acelasi timp la o abordare plictisitoare care sa-i indeparteze pe potentialii consumatori din fata televizoarelor.
Abordarea a fost apreciata de specialistii din domeniu, dovada ca se afla in Topul celor mai bune 10 reclame
din anul 2009.
2