Exploit yourself

August 23rd, 2010

0



Exploit yourself

Articol scris de Monica

Reclama speculativa inspirata de NIKE

Exploit Yourself este o reclama speculativa (SPEC ad – aceea pe care, de regula, un aspirant la un job in publicitate o realizeaza pentru a-si construi propriul portofoliu care va ajunge mai apoi in mainile eventualilor angajatori si potentialilor clienti) care vorbeste, conform creatorilor ei, despre testarea propriilor limite, forta orasului si competitia sportiva moderna, totul intr-un mediu 3D si pe muzica celor de la The Prodigy.

Dinamism si viteza, salturi impresionante si miscari fulgeratoare, ambitie si dorinta de perfectionare continua – iata asupra a ce doreste sa atraga atentia acest spot de 1 minut, regizat de Carl Erick Rinsch si inspirat de NIKE.

O executie reusita, zic eu si realizata cu profesionalism. Daca si voua v-a placut si va mai intereseaza si alte aspecte aici puteti urmari un making of. Enjoy!

Alte posturi

Comentarii:

Comentariu la postul “Exploit yourself”