History of communication

August 29th, 2011

0



History of communication

Articol scris de Oana

De problema asta ne ocupam noi

Cam asta pare ca spun cei de la The Carphone Warehouse , a caror spot publicitar promoveaza gama variata de servicii pe care ei o ofera consumatorilor. Desi ideea nu este o noutate in domeniu, modalitatea de transmitere a mesajului se diferentiaza de celelalte productii din categoriile similare. Executia ajuta mult in acest sens, deoarece nu mai asistam la o insiruire de avantaje pe care compania producatoare le prezinta. Mai degraba este vorba de o reclama placuta, in care ideea de baza este sustinuta mult mai bine.

Desi se intituleaza “History of communication” si starneste oarecum o confuzie la nivelul receptarii mesajului, productia evidentiaza foarte bine specificul si identitatea companiei. De asemenea, este foarte utila prezentarea cronologica a dispozitivelor ce ajuta la facilitarea comunicarii, lucru care ofera privitorului o anumita coerenta si ordine.

Lipsita de cuvinte, dar plina de sunete ciudate care insotesc imaginile, productia merita vizionata macar pentru a remarca abordarea si tehnica care au stat la baza acestui spot publicitar. :)

Alte posturi

Comentarii:

Comentariu la postul “History of communication”