Life’s for sharing

April 14th, 2009

3



Life’s for sharing

Articol scris de Oana

Not only minutes

Agentia Saatchi&Saatchi din Londra a reusit inca o data sa realizeze un spot publicitar in care sa evidentieze intr-un mod creativ identitatea brandului T-Mobile. Mizand pe ideea ca nu doar cate minute vorbim cu prietenii sau familia sunt importante, reclama sugereaza faptul ca mai presus de avantajul clasic al unei companii de telefonie mobila se afla dorinta de a imparti totul cu ceilalti.

Desi dusa putin la extrem, executia celor de la Saatchi trezeste un zambet pe fata fiecaruia dintre noi, indiferent daca suntem sau nu pasionati de dans. Faptul ca finalul este unul in care personajele se comporta de parca nimic neobisnuit nu s-ar fi intamplat ne da senzatia ca exista contexte in care impartim momente, stari, clipe cu persoane pe care abia le cunoastem.

Posturi similare

Comentarii:

  1. Asta-i de-a dreptul geniala!

  2. betty

    Da :) Mi-a placut foarte mult ideea. Numai ei erau pe tot peronul.

  3. Oana

    Nu degeaba sunt englezii printre cei mai buni la dans! :)

Comentariu la postul “Life’s for sharing”