Origami

January 13th, 2011

5



Origami

Articol scris de Monica

Aspiratia catre perfectiune

Nu ar trebui sa ne paraseasca in niciun moment. Asa ne transmite acest scurt film care spune povestea brandului japonez de incaltaminte sport ASICS. Pentru un rezultat cat mai de efect si care sa aiba impact, cei de la agentia de advertising NORDPOL+HAMBURG s-au gandit sa ilustreze totul prin arta traditionala a plierii hartiei colorate sau origami -  despre care stim ca simbolizeaza frumusetea si perfectiunea japoneza.

Rezultatul este fascinant si nu e de mirare ca a impresionat juriul mai multor festivaluri printre care Clio sau Eurobest.

O idee buna, o executie grozava, concretizate intr-o reclama corporatista distractiva si un mesaj optimist: La inceput a fost doar o idee. Dar am avut convingerea ca poti construi aproape orice din mai nimic. Trebuie doar sa aspiri catre perfectiune.

Alte posturi

Comentarii:

  1. O reclama care dureaza mult dar care te face sa vrei sa te uiti pana la capat, foarte foarte misto. Si cel care vorbeste s-a integrat perfect in acest rol.

  2. L-am vazut mai demult si mi s-a parut super realizat. E o reclama extraordinara. Si pun pariu ca mai mult s-a lucrat cu hartie decat cu post-productie.

  3. Frumos realizata , e originala , imi place ideea reclamei

  4. Maj

    Foarte bun mesajul pe care il transmit japonezii astia. Trebuie sa crezi , sa te perfectionezi si o sa reusesti. Ador figurinele din hartie si in general arta japoneza

  5. Sau o alta modalitate de a deveni arhitect ;) ) Nota 10.

Comentariu la postul “Origami”