The magic of giving
Articol scris de Monica
Noi si ei
Spotul publicitar realizat de Leo Burnett pentru Peruvian Cancer Foundation ( o organizatie non – profit care ofera servicii de ajutor pentru bolnavii de cancer, desfasurand in acelasi timp activitati de cercetare ) , reuseste, desi uneori este un lucru dificil, sa transmita un mesaj care indeamna la constientizarea unui fenomen care ar putea deveni in orice moment parte din viata oricaruia dintre noi.
Cadrele alb – negru iti mentin atentia indreptata spre mesajul care se doreste sa fie transmis iar faptul ca lipsesc in totalitate cuvintele nu face decat sa evidentieze si mai mult povestea directa si sincera care este pusa in scena. In plus, nu degeaba se spune ca o imagine face cat o mie de cuvinte iar in acest caz imaginile, acompaniate de coloana sonora care cu siguranta iti ajunge la inima, sunt cele care conteaza in a se ajunge la constiinta si sufletul oamenilor in privinta acestei chestiuni care, din pacate, este tot mai prezenta in randurile celor asemenea noua. De reflectat!
1