To Their Moms, They’ll Always Be Kids

March 18th, 2010

3



To Their Moms, They’ll Always Be Kids

Articol scris de Oana

De la sentimente la branduri

Copiii sunt simpatici. Aproape toti si de cele mai multe ori dupa ce fac cate o prostie pe care nu stiu cum sa o “repare”. Apeleaza la zambete inocente, priviri nevinovate, cuvinte simple, de o emotie coplesitoare. Daca prin natura lor sunt placuti si indragiti fara limite, e de la sine inteles ca mamele sunt primele care se bucura cel mai mult de acest aspect. :)

Poate va amintiti de productia “Never walk alone” a celor de la P&GSpotul de fata apartine aceluiasi brand care a reusit o data in plus sa isi adapteze foarte bine mesajul la profilul publicului tinta. Asta cu atat mai mult cu cat e raportat la un eveniment important in lumea sportului: Olimpiada de la Vancouver 2010.
Cum ar fi ca niste copii sa ia locul participantilor la sporturile de iarna si ce legatura are asta cu mesajul din titlu? Veti descoperi singuri daca va faceti timp sa vizionati reclama de doar 1 minut.
p.s. Profesionistii sustin cu tarie ca aceasta reclama este un exemplu de urmat in lumea advertisingului, iar P&G e unul din putinele branduri care stie sa-si valorifice particularitatile. :)

Alte posturi

Comentarii:

  1. Misto clipul.. intradevar cei de la P&G stiu sa se promoveze!

  2. super reclama.chiar le au!

  3. Chiar foarte buna si constructiva ideea de a folosi copii… e un imbold pentru parinti sa isi dea copiii la un sport.

Comentariu la postul “To Their Moms, They’ll Always Be Kids”