To Their Moms, They’ll Always Be Kids
Articol scris de Oana
De la sentimente la branduri
Copiii sunt simpatici. Aproape toti si de cele mai multe ori dupa ce fac cate o prostie pe care nu stiu cum sa o “repare”. Apeleaza la zambete inocente, priviri nevinovate, cuvinte simple, de o emotie coplesitoare. Daca prin natura lor sunt placuti si indragiti fara limite, e de la sine inteles ca mamele sunt primele care se bucura cel mai mult de acest aspect.
Poate va amintiti de productia “Never walk alone” a celor de la P&G. Spotul de fata apartine aceluiasi brand care a reusit o data in plus sa isi adapteze foarte bine mesajul la profilul publicului tinta. Asta cu atat mai mult cu cat e raportat la un eveniment important in lumea sportului: Olimpiada de la Vancouver 2010.
Cum ar fi ca niste copii sa ia locul participantilor la sporturile de iarna si ce legatura are asta cu mesajul din titlu? Veti descoperi singuri daca va faceti timp sa vizionati reclama de doar 1 minut.
p.s. Profesionistii sustin cu tarie ca aceasta reclama este un exemplu de urmat in lumea advertisingului, iar P&G e unul din putinele branduri care stie sa-si valorifice particularitatile.
3