Womankind

November 3rd, 2010

0



Womankind

Articol scris de Oana

1,2,3…?

Nu! De data asta chiar nu trebuie sa urmeze cifra 4 sau 5 sau 100. In cazul acestui spot numerele mari reprezinta echivalentul unui pericol cel putin la fel de mare. In cazul violentei domestice, caci asta e subiectul reclamei, cifrele respective se refera strict la femeile care sunt agresate zilnic de catre barbati (indiferent de relatia pe care o au cu ei).

Spotul imi aduce aminte de campania celor de la Sensiblu cu ,, Zidul Indiferentei”, desi cel putin la nivel executional nu se aseamana cu nimic. Totusi, ideea care reprezinta fundamentul povestii este aceeasi: indiferenta societatii fata de o problema atat de grava. Consecintele sunt vizibile mai mult ca oricand, totul iesind la suprafata cu o rapiditate frapanta.

De data asta nu dau mai multe detalii cu privire la clip, ci adresez o singura intrebare: Nu-i asa ca inceputul te face mai degraba sa te gandesti la un barbat simpatic care numara femeile pentru a sti cate flori sa daruiasca in ziua respectiva? (da, stiu, cam lunga intrebarea) :)

Alte posturi

Comentarii:

Comentariu la postul “Womankind”