Domestic violence
Articol scris de Oana
Viata bate filmul?
Se intampla din pacate oriunde: in tari mai mult sau mai putin civilizate, in familii ,, unite si fericite’’, in cupluri ce sarbatoresc 25 sau 50 de ani de casatorie. Violenta domestica este o problema cu radacini vechi, dar care nu apare atat de des pe cat ar trebuie in vizorul publicului.
Acest spot se remarca nu doar prin calitatile actoricesti ale personajului Keira Knightley, ci si prin povestea propriu zisa, prin dublul scenariu pus pe tava celor care vizioneaza intamplarea.
“We didn’t agree to that . . . that wasn’t in the script.” este singura replica care pune in valoare intregul spot, mai ales datorita tonului care sugereaza o disperare dusa la extrem.
Cruda realitate pe care aceasta reclama o dezvaluie trebuie sa trezeasca mai multa decat un simplu oftat si o parere de rau. Trebuie sa instige la actiune, la schimbarea de mentalitate si de atitudine astfel incat finalul cu ‘’ Isn`t it time to someone called cut?’’ sa fie perceput cu sensul lui propriu.
Advertising Agency: Grey, London, United Kingdom
Creatives: Grey, London
Production Company: D.A.B. Hand Media, London
Director: Joe Wright
Producer: Dominic Delaney
DP: Tony Briggs
Editor: Paul Tothill
Sound: Skywalker Sound, Lip Sync, Scramble
Post-production: Big Buoy, Prime Focus
Music: “Vengeance Drools” by Clark
5