e-Trade

July 9th, 2009

1



e-Trade

Articol scris de Oana

Copilul cu voce de adult

‘If I can do it, you can do it!”. Oh really? Imi plac copiii, accept reclamele in care apar (daca situatia respectiva cere acest lucru), mi se pare simpatici si amuzanti etc. Dar de data asta parca prezenta lor nu doar ca nu e justificata, nici macar nu e nostima. Cam trist daca ma gandesc ca acesta a fost sentimentul pe care realizatorii spotului au vrut sa o trezeasca in randul telespectatorilor.

Micul discurs tinut de copilasul din reclama are acelasi rol: prezentarea beneficiilor. Insa, simplul fapt ca e spus de cineva inocent si cuminte, ar trebui sa fie suficient pentru a atrage atentia publicului. Cel putin asa a considerat compania E-Trade, crezand ca o sa obtina succesul mai usor.

Imi pare rau, dar in cazul meu nu a functionat strategia. Mai mult, un exemplu care dovedeste ca este necesara aparitia copiilor in spot este cel de la Tnuva! Aici chiar sunt si foarte distractivi! :)

Alte posturi

Comentarii:

  1. i love this kid :) )

Comentariu la postul “e-Trade”

-->