Dramatic Shift in Marketing Reality

September 29th, 2011

1



Dramatic Shift in Marketing Reality

Articol scris de Monica

Ai ceva interesant de spus?

Viralul celor de la Scholz & Friends – The Orchestra of Ideas – povesteste intr-un mod cat se poate de dinamic, istet, si captivant dar si cat mai pe  scurt posibil cam cum sta treaba cu domeniul acesta pe cat de fascinant pe atat de complex care este marketingul.

Pentru ca ceea ce se petrecea in anii ’60 nu mai este demult valabil, lucrurile stand cu totul altfel in realitatea vremurilor noastre, o realitate  suprasaturata informational, companiile, oamenii de marketing si agentiile de publicitate se vad in situatia de a face fata unor provocari noi: gasirea unor cai cat mai inovative si neconventionale de a crea legaturi intre consumatori si producatori/brand-uri/produse.

In ultima instanta, intrebarea care conteaza si care sta pe buzele publicului este: Ai ceva interesant de spus? Si chiar ai face bine sa ai si sa o spui cat mai tare!

Alte posturi

Comentarii:

  1. Brandul face tot ! Materialul modelul si pretul.

Comentariu la postul “Dramatic Shift in Marketing Reality”