Ikea – Home

October 3rd, 2011

8



Ikea – Home

Articol scris de Ducu

Cel mai important loc din lume.

Recent am citit un articol despre cum Ikea a spus NU televizorului in Romania si cum ei au reusit sa intre in casa omului romanului. Totusi Ikea comunica si la tv si o face foarte bine, doar ca in alte tari. Dovada acestui lucru este spotul despre care vorbim. Ca locuiesti intr-o rulota, intr-un apartament sau la casa, tot acasa e cel mai important loc din lume. Un mesaj subtil, care lasa loc de interpretari facand legatura cu produsele Ikea pentru acasa.

Agency: Robert/Boisen & Like-Minden.
Director: Martin De Thurah.
Dr. Photography: Kasper Tuxen.

Posturi similare

Comentarii:

  1. Ma refeream strict la comunicarea din Romania. :) E adevarat ca in alte parti comunica si pe tv dar la noi nu e necesar. Am vrut sa scot in evidenta o decizie inteleapta de a nu investi bani in campanii pe tv la nivel national in conditiile in care clientii sunt localizati numai in Bucuresti.

  2. Perfect de acord cu tine :D nu ar fi eficienta o campanie tv la noi. Ca o demonstratie a perceptiei despre brandul Ikea in randul romanilor pot spune ca stiu ieseni care stau la Bucuresti si aduc produse Ikea pentru cadouri cand vin la Iasi.

  3. Monoranu

    Se pare ca totusi nu va mai fi nevoie sa faca asta pentru ca am inteles ca in decembrie se va deschide si la Iasi un magazin in centrul Era. :) Doamne ajuta! :) )

  4. Super tare videoclipul da am zuit si eu ca o sa deschida acum sa vedem

  5. Brandul ikea la iasi … ;) )

  6. Din contra eu cred ca o reclama buna este bine venita . incercati cu un clip de familie .

  7. bun clipul, interesant

  8. IKEA este un brand in plina expansiune si ma mir ca nu incearca o promovare mai agresiva ca majoritatea brand-urilor in expansiune. IKEA are abordeaza o strategie buna si eficienta pentru promovarea brandului.

Comentariu la postul “Ikea – Home”