Life is Beautiful
Articol scris de Oana
Chiar asa!
Sub umbrela sloganului “Life is beautiful. Work can be too.” spotul publictar de fata ilustreaza un optimism greu de crezut. Se pare ca cei de la OfficeMax incearca sa arate partea frumoasa a muncii la birou (daca exista o asemenea parte ). Mi-e teama ca targetul lor e un pic mai sceptic din fire. Rutina, ciornele, telefoanele care suna enervant de mult, mesele pline de lucruri imprastiate sunt doar cateva elemente din viata celui care lucreaza intr-un asemenea mediu.
Producatorii vor sa demonstreze, desi e un pic cam mult spus, ca produsele OfficeMax reinventeaza notiunea mai sus mentionata, incercand chiar sa-i atribuie calitati pozitive. Totusi, cateva secvente din reclama nu se leaga: a se vedea tinara care ia dintr-un pom un ghem (logo-ul companiei) si apoi transforma in totalitate ambientul respectiv.
Mi-a placut mai mult melodia decat povestea in sine. Aaa, nici agendele de la sfarsit nu sunt urate.
2