Minute Rice

May 19th, 2011

0



Minute Rice

Articol scris de Andreea

Reclama este sufletul comertului.
Advertisingul este o meserie facuta de oameni care aspira sa fie artisti, dar este evaluat de oameni care aspira sa fie oameni de stiinta… sau cel putin asta crede Luke Sullivan, faimosul copywriter de la Fallon McElington.

Din anii ’70 si pana astazi, reclamele si-au schimbat stilul si abordarea pe masura ce directorii de creatie au constatat ca, intrarea in mintea consumatorului devine un obiectiv tot mai greu de implinit. La inceput, povestile cu jingle si beneficiile aduse de produs erau detaliile pe care propunerea cu vanzare unica (Unique Selling Proposition) punea accent: mesajul evidentia avantajele consumatorului si calitatea brandului in comparatie cu altele; astazi, “treaba murdara” se face la nivel emotional. Iata un spot din 1965, in care putem identifica foarte usor USP-ul. Vor urma si altele!

Alte posturi

Comentarii:

Comentariu la postul “Minute Rice”