Nike: Before

August 31st, 2011

0



Nike: Before

Articol scris de Oana

Inainte de a…

Lovi adversarul in ringul de box, de a prinde mingea la baseball, de a servi in meciul de volei sau de a face primul pas la atletism avem o clipa de ezitare. De cele mai multe ori ea apare datorita emotiei, fricii, dar mai ales datorita importantei pe care momentul respectiv il are pentru noi.

Spotul publicitar al celor de la Nike nu se remarca in mod inedit fata de ce a realizat compania pana acum. Povestea care sta la baza reclamei este aceasi: curajul de a practica un anumit sport, de a nu ezita in fata obstacolelor, totul constituindu-se in jurul conceptului de ,,competitie”. Totusi, executiile companiei sunt mereu emotionante si pline de pasiune tocmai pentru ca targetul ei este constituit in majoritate din tineri care iubesc tot ceea ce presupune aceasta activitate.

La fel de adevarat este si ideea ca de cand citesc ”No Logo” de Naomi Klein am capatat o antipatie partial fondata in privinta unor marci ca: Nike, Gap, McDonald`s, Reebok etc. Recomand cartea tuturor iubitorilor de advertising, dar nu numai. E o lectura placuta, cu un stil de scriere care nu te lasa sa abandonezi cartea nici macar pentru jumatate de ora. :)

Alte posturi

Comentarii:

Comentariu la postul “Nike: Before”