e-Trade

January 16th, 2011

13



e-Trade

Articol scris de Oana

Copilul cu voce de adult

‘If I can do it, you can do it!”. Oh really? Imi plac copiii, accept reclamele in care apar (daca situatia respectiva cere acest lucru), mi se pare simpatici si amuzanti etc. Dar de data asta parca prezenta lor nu doar ca nu e justificata, nici macar nu e nostima. Cam trist daca ma gandesc ca acesta a fost sentimentul pe care realizatorii spotului au vrut sa o trezeasca in randul telespectatorilor.

Micul discurs tinut de copilasul din reclama are acelasi rol: prezentarea beneficiilor. Insa, simplul fapt ca e spus de cineva inocent si cuminte, ar trebui sa fie suficient pentru a atrage atentia publicului. Cel putin asa a considerat compania E-Trade, crezand ca o sa obtina succesul mai usor.

Imi pare rau, dar in cazul meu nu a functionat strategia. Mai mult, un exemplu care dovedeste ca este necesara aparitia copiilor in spot este cel de la Tnuva! Aici chiar sunt si foarte distractivi! :)

Alte posturi

Comentarii:

  1. i love this kid :) )

  2. Doamne, cata puritate ! Poate reusim sa si avem grija cu adevarat de toti copii din jurul nostru !

  3. Genial pustiul. Dar si imaginea este de nota 10. Foarte frumos.

  4. M-a amuzat , spui adevarul despre aceste reclame asa este ..

  5. E trist ca micii copilasi sunt “folositi” Manipularea de care dau dovada reclamele tv nu are limite…

  6. super tare! super!

  7. Intotdeauna clipurile cu pusti vor amuza si sensibiliza

  8. Sunt amuzanti si chiar “vand” :)

  9. In marketing conteaza foarte mult ingeniozitatea. Mie mi se pare ingenioasa ideea.

  10. Pe mine ma cam sperie :-s

  11. Cat de simpatic imi era pana nu i-am auzit vocea :) ))

  12. sunt persoane care platesc sa isi filemze copii la reclame si isi kinuie odraslele,,, am vobit cu cativa, le-am spus sa nu vina la mine pe platou cu asa ceva

Comentariu la postul “e-Trade”