ROM

March 26th, 2011

13



ROM

Articol scris de Oana

Senzatii tari din 1964

Acesta e sloganul spotului publicitar care face parte din seria executiilor destinate ciocolatei ROM. Pur romaneasca, productia nu comunica nimic altceva (in afara vechimii produsului) pe durata celor 17 secunde. E adevarat, in acest interval prea multe nici nu poti realiza.

Totusi, s-au chinuit sa redea in fiecare cadru imaginea tovarasului. Nu de alta, dar poate e emblematic pentru mesajul transmis. Desi nu stim concret daca ii placea bautura cu acelasi nume, mai mult decat ciocolata (ale carei reclame au evoluat considerabil in timp), Nicolae Ceausescu apare (si aici) intr-o ipostaza optimista, cu zambetul larg pe fata.

Coloana sonora e destul de saltareata, dovada ca produsul iti da energie, vitalitate si te bine dispune. Asa or fi fost toate spoturile in vremea dumnealui? Cine stie sa raspunda!

Alte posturi

Comentarii:

  1. Nu-mi place aceasta ciocolata. O singura daca am mancat una. Nu cred ca erau prea multe spoturi publicitare pe vremea aceea.

  2. Eu as zice doar ca cei care fac acum reclamale la produsul ROM sunt mult mai inspirati. :)

  3. mai bine ma uit la reclama asta care o asociaza cu n. ceausescu decat la cea actuala care o asociaza cu SUA

  4. Orice ciocolata e buna la gust prin definitie. Reclamele de multe ori sunt jenante, dar nu sunt milioane de idei trasnet pentru cate produse exista pe lumea asta.

  5. e prea tare reclama :) )

    si ciocolata :) )

  6. ciocolata asta a devenit populara de cand au inceput reclamele cu comunismul :) nimeni nu cred ca prefera ciocolata numita “rom” in defavoarea unei milka sau poiana :)

  7. Pe vremea sa..mm..nu prea cred ca erau spoturi..erau doar lozinci sub forma audio-video aruncate in ochii telespectatorilor..nu de geaba s-a zis “ati mintit poporul cu televizorul”..oricum nu cred ca ar fi mintit si despre ciocolata..oare?

  8. Faina reclama, la inceput am crezut ca-i una veritabila.

  9. Ba uite ca eu prefer ciocolata “rom”! misto reclama btw

  10. E interesanta reclama dar nu cred ca e asa de veche.. Produsul poate.. dar reclama nu.

  11. Cred ca asocierea dintre Ceausescu si ciocolata (cu) Rom transmite mesajul ca este unul dintre produsele NOASTRE care au rezistat pe piata avand aceeasi buna calitate ca atunci cand a aparut, un mesaj corect, spun eu, care ar trebui sa ne aduca aminte ca trebuie sa ne promovam propria tara.

  12. Senzatii tari ! buna ciocolata !

  13. ador ciocolata…si il regret si pe ceausescu

Comentariu la postul “ROM”