Speech on Progress
Articol scris de Monica
Un NU hotarat inovatiei!
Un spot publicitar pentru Shredded Wheat care indrazneste sa abordeze conceptul de progres intr-un mod destul de diferit, poate chiar surprinzator, de cel la care ne-am fi asteptat si cu care suntem obisnuiti sa se puna de regula problema. Dar tocmai in acest lucru sta ineditul reclamei si uimirea, daca nu si amuzamentul pe care le starneste.
Asadar, conform spuselor lui Frank Druffel, un manager cat se poate de convingator si carismatic, progresul este o veritabila amenintare iar lipsa desavarsita a inovatiei este cheia succesului. Cat despre angajati, acestia nu trebuie nicidecum sa gandeasca sau sa munceasca prea tare. Mai mult chiar, daca se afla cumva in dificultatea de a se dumeri cum sa piarda timpul mai cu spor seful le face o recomandare care lui i se pare cat se poate de pertinenta: Google Earth!
Agentie: Ogilvy SUA
Creative director: Tim Piper
Copywriter: Tom Elia
Art director: Zach Korman
1